Tutorial JetBackup 5

Pentru utilizarea JetBackup 5, gasiti tool-ul in cPanel dupa cum puteti vedea in exemplul de mai jos.

 


 

 

1. Dashboard

In aceasta categorie putem vedea anumite informatii legate de JetBackup de pe contul nostru.

 


 

News Alerts - Alertele existente legate de backup-uri.

Total Accounts - Numarul total de conturi.

Total Jobs - Numarul de actiuni (restore/download) create.

Total Backups - Numarul de backup-uri existente.

Total Accounts Usage - Spatiu ocupat pe contul de cPanel.

Jobs Running - Actiuni (restore/download) care ruleaza.

 

Daca este afisat N/A, ne indica faptul ca valoarea este 0 sau 1 in cazul categoriei Total Accounts.

 

 

2. Restore & Download

Din aceasta categorie putem restaura/downloada configurarile panelulul (indisponibil din contul de client), fisierele, cron job-urile, baza de date, userii bazelor de date, zona DNS, certificate SSL, email-uri, conturile FTP.

 

Pentru a selecta data dorita, apasam pe data, dupa selectarea datei, mergem pe Show Advanced Settings pentru a vedea mai multe optiuni de restore/download.  

 


 

 

a) Home Dir - De aici se poate face restore la folderele/fisierele dorite.

Se alege data, si se merge pe Change Files Selection.

 

 

Se bifeaza folderul pentru care se doreste restore/download si se alege dupa caz Download Selected sau Restore Selected.

 

 

 

Daca se doreste restore/download la un fisier dintr-un anumit folder (ex. fisier din public_html) se da click mai intai pe folder si apoi se bifeaza fisierul/folderul.


Recomandare: Inainte de a face restore la fisiere, recomandat ar fi sa pastrati si folderul/fisierul vechi. Il puteti pastra, redenumind fisierul/folderul (ex. public_html -> public_html_old). Daca fisierul din restore nu este varianta pe care o doriti, atunci puteti sa il stergeti si sa redenumiti fisierul/folderul vechi la numele care era inainte (ex. public_html_old -> public_html), iar site-ul va reveni la starea initiala.

 

IMPORTANT: Recomandarea anterioara, nu se aplica daca motivul restore-ului sunt fisiere virusate, site compromis, etc. In acest caz, este recomandat sa faceti restore si sa nu pastrati fisiere/foldere virusate sau care contin cod malitios.  


ATENTIE! - Daca doriti sa faceti restore, trebuie sa debifati fiecare optiune, din fiecare categorie, mai putin din cea la care doriti sa faceti restore. Daca omiteti sa faceti asta, exista riscul sa faceti restore la tot contul si astfel veti pierde date la care nu doreati sa faceti restore!!!

 

 

b) Cron Jobs - Din aceasta categorie se pot restaura sau downloada cron job-urile.

 


 

 

c) DB (database) - Din aceasta categorie se pot restaura sau downloada bazele de date.

 


 

 

d) DB (database) Users - Din aceasta categorie se pot restaura sau downloada userii bazelor de date.

 


 

 

e) Zones - Din aceasta categorie se poate restaura sau downloada zona DNS (indisponibil din contul de cPanel).

 

 

 

f) Certificates - Din aceasta categorie se pot restaura sau downloada certificatele SSL existente pe cont.

 


 

 

g) Emails - Din aceasta categorie se pot restaura sau downloada email-urile.

 


 

 

h) FTP - Din aceasta categorie se pot restaura sau downloada setarile conturilor de FTP.

 


 

 

3. Downloads

Aici putem vedea istoricul download-urilor care s-au efectuat pe cont.

 


 

 

4. Queue

In aceasta sectiune putem vedea actiunile care s-au efectuat, care sunt in proces de efectuare si cele care sunt in asteptare pentru a fi facute.

 


 

 

  • 197 utilizatori au considerat informaţia utilă
Răspunsul a fost util?

Articole similare

Generare / Restaurare “Full Website Backup”

În acest material prezentăm pașii prin care se poate genera și descărca un full backup din...

Tutorial JetBackup 4

Pentru utilizarea JetBackup 4, gasiti tool-ul in cPanel sub forma de categorie sau sub forma de...