Configurarea unui cont de email in cPanel

În continuare sunt descrise operațiile necesare pentru a crea un nou cont de email, a adăuga o redirecționare (Forwarder) către altă adresă de email, configurari răspunsuri automate (pentru atunci cand sunteti in vacanta) și modificarea conturilor existente în cPanel.

Pentru a accesa panoul de control accesați din browser domeniu.ro/cpanel, unde domeniu.ro este numele domeniului dumneavoastră. Pentru autentificare folosiți numele de utilizator și parola care v-au fost comunicate prin e-mail la crearea contului de găzduire.

  • Pentru a crea un cont de email vedeți punctul 1
  • Pentru a adauga o redirecționare (Forwarder), vedeți punctul 3 și 4
  • Pentru a crea un răspuns automat vedeti punctul 5 și 6
  • Pentru a modifica un cont/schimba parola vedeți punctul 7

Creare cont email

1. Pentru a crea un nou cont de e-mail, cât și pentru a configura ulterior conturile nou create, selectați Email Accounts din secțiunea Email. În continuare urmați punctul 2.

 




2. Selectati tab-ul Add Email Account. În câmpul Email introduceți numele utilizatorului, iar în câmpul Password o parolă pentru contul respectiv.
În câmpul Mailbox Quota aveți posibilitatea să modificați spațiul de stocare alocat adresei de email.
Puteti lasa bifat Send welcome email with mail client configuration instructions pentru a primi pe email pasi necesari configurarii acestei adrese de email pe diferite dispozitive.
Selectați Create Account pentru a crea contul cu datele introduse.



 

Forwarders (Redirecționare către altă adresă de email)

3. Creați o nouă redirecționare, selectând Forwarders din secțiunea Email.
Tot de aici aveți posibilitatea să modificați redirectionarile create anterior.
Dați click pe Add Forwarder pentru a adaugă o nouă redirecționare către un alt email.

 



4. În câmpul Address to Forward introduceți numele utilizatorului pentru contul de email pe care doriți să-l redirecționați și selectați domeniul corespunzător acestui cont, în cazul în care aveți mai multe domenii în contul dvs de cPanel.
În câmpul Destination » Forward to Email Address introduceți adresa de email spre care doriți să efectuați înaintarea/redirecționarea. La final click pe Add Forwarder.

Mesajele primite la adresa indicată (ex. utilizator@domeniu.ro), vor fi trimise și pe adresa la care s-a efectuat înaintarea/redirecționarea (ex. utilizator@gmail.com).





Autoresponders (Răspuns Automat)

5. Pentru a crea un răspuns automat selectați Autoresponders din secțiunea Email, și dați click pe Add Responder.
Tot din această fereastră aveți posibilitatea să modificați sau să ștergeți răspunsurile automate create anterior.






6. Pentru a configura un răspuns automat selectați utf-8 de sub Character Set (dacă nu e deja selectat), iar în câmpurile Email, From, și Subject introduceți adresa de email pentru care creați răspunsul automat, numele expeditorului respectiv subiectul răspunsului automat. Dacă doriți livrarea răspunsului ca mesaj HTML și nu text, marcați HTML Message.

Tot aici mai puteți seta intervalul în ore, între 2 răspunsuri automate către aceași adresa de email » câmpul Interval.

De altfel puteți seta când se activează auto-responderul și când se oprește cu ajutorul câmpurilor de Start-Stop, situate imediat după Body. În câmpul Body introduceți corpul mesajului și apoi selectați Create/Modify.

Mesajele primite pe adresa pentru care s-a creat răspunsul automat, vor primi un reply în forma mesajului pe care l-ați creat.

 




Schimbare parolă cont email / alte setări

7. Pentru a reseta parola unui cont de email creat anterior, selectați Email Accounts din secțiunea Email, iar apoi selectați Password and Authentication din dreptul contului de email dorit și introduceți noua parolă în ambele câmpuri ale ferestrei care se deschide. In final dati Change Password.

Tot din această primă ferestra aveți posiblitatea să ștergeți un cont (selectați Delete), să modificați spațiul de stocare alocat pentru acest email (selectați Disk and Quota), să vă logați direct în contul de Webmail (selectați Access Webmail) sau să vă setați automat clientul de email (selectați Connect Devices » Set Up Mail Client).



 

  • 124 utilizatori au considerat informaţia utilă
Răspunsul a fost util?

Articole similare

Configurarea unui cont de email in Plesk

În continuare sunt descrise operațiile necesare pentru a crea un nou cont de email, a adaugă...

Trimiterea emailurilor prin SMTP

Funcția mail() a fost dezactivată pe serverele Linux shared din motive de securitate, începând cu...