Autorizarea unui user la contul de client
Prin această procedură puteți oferi acces la tichete și dreptul de a deschide și răspunde la acestea, fără să fie nevoie de intervenția dumneavoastră directă. Această operațiune ne ajută și pe noi în gestionarea și monitorizarea mai eficientă a comunicării cu clienții. Înainte de a începe, asigurați-vă că aveți datele de conectare la pagina Login Cont Hosterion
1.Din Acasă, în partea dreaptă, sub Contul Meu, veți observa numele dumneavoastră. Dați click pe săgeata laterală, de unde se va deschide un submeniu, iar apoi User Management.
2.La următorul pas se completează câmpul Invite New User cu adresa persoanei pe care o doriți adăugată, iar ulterior se selectează Choose Permissions, se va deschide un meniu unde puteți alege ce drepturi să oferiți, iar în acel meniu se selectează Poate afișa și deschide tickete de suport, iar în final Send Invite.
3.De la trimiterea invitației și până la acceptarea acesteia, user-ul nu va avea acces la permisiuniile oferite.
4.Înainte de a accepta invitația, să vă asigurați ca nu sunteți logat în niciun cont de client, altfel contul în care sunteți logat va fi asignat la cel care a generat invitația, chiar dacă invitația a fost destinată unui cont diferit.