Skip to content

Procedura pentru gestionarea mail-urilor din carantină în SpamExpert

1. Conectare la Cpanel și accesarea Professional Spam Filter (SpamExpert):

  • Folosește-ți credențialele pentru a te autentifica în contul Cpanel.
  • Găsește și selectează opțiunea "Professional Spam Filter" din meniul disponibil.

hosterion.cloud

  • Veți fi redirecționat către o pagină unde trebuie să apăsați butonul "Login" pentru a continua autentificarea.

hosterion.cloud

2. Accesarea filtrelor pentru carantină:

  • După autentificare, veți fi redirecționat înapoi către platforma de la SpamExpert.
  • Navigați către secțiunea "Incoming" și apoi selectați subsecțiunea "Spam Quarantine" pentru a accesa carantina.

hosterion.cloud

3. Gestionați mail-urile din carantină:

  • În lista de mail-uri din carantină, selectați mail-ul/mail-urile pe care doriți să le gestionați.

4. Alegeți una dintre opțiunile disponibile:

a. Release (eliberare) b. Remove (ștergere) c. Release and Train (eliberare și instruire ca mail-ul să nu mai fie carantinat pe viitor) d. Remove from quarantine and train as spam (ștergere și instruire ca mail-ul să fie șters pe viitor)

hosterion.cloud

5. Confirmați și aplicați modificările:

  • După ce ați selectat opțiunea dorită, aplicați modificările folosind butonul "Apply".

Urmând acești pași, ar trebui să puteți gestiona mail-urile din carantină în SpamExpert. Asigurați-vă că verificați periodic carantina pentru a evita pierderea unor mail-uri importante.