În Google Docs poți crea și modifica documente direct în browser, nu ai nevoie de un soft specializat. Lucrezi împreună cu echipa pe un document și orice modificare adusă documentului este salvată automat. Ai toate versiunile modificărilor și oricând poți reveni la una din variantele inițiale.
Nu trebuie să mai pierzi timp prețios calculând după vechile metode. Foile de calcul oferite de Google Workspace te ajută în acest sens, oferindu-ți șansa de a jongla între grafice și formule încorporate.
În Google Forms creezi chestionare, le trimiți și apoi poți analiza rezultatele în timp real. Interpretează datele cu ajutorul centralizarii făcute de Google Forms sau prelucrează-le cu Google Sheets.
Creezi și îmbunătățești prezentările pentru a-ți face cunoscute produsele și proiectele. La o prezentare se pot conecta mai mulți membri ai unei echipe și pot lucra împreună în timp real, chiar dacă nu sunt în același birou.
Cloud Search este la fel ca și Google Search, dar e conceput pentru Google Workspace. Poți căuta informații în email-uri, documente sau evenimente și să găsești ușor informația de care ai nevoie.
Un telefon furat poate fi o provocare pentru securitatea datelor firmei tale. Acum poți gestiona o situație neplăcută prin solicitarea blocării ecranului, setând al doilea factor de autentificare sau ștergerea selectivă a contului.
Vault îți permite arhivarea informațiilor de pe GMail, Google Drive, Google Groups și Google Hangouts Meet. Poate fi folosit pentru a găsi anumite informații sau poate fi utilizat în cazul litigiilor sau problemelor de ordin juridic care se pot ivi. De exemplu dacă o persoană șterge un e-mail intenționat, acest email va putea fi recuperat.
Setezi ușor regulile de securitate și control pentru compania ta. Adaugi ușor utilizatori sau îi elimini, creezi grupuri și reguli privind accesul utilizatorilor și a dispozitivelor la informații.
5,75 € / utilizator / lună cu plata anuală
6,90 € / utilizator / lună cu plata lunară
Nu ai mai folosit până acum Google Workspace pe domeniul tău?
Testează gratuit
Folosești deja Google Workspace?
Comandă acum
11,50 € / utilizator / lună cu plata anuală
13,80 € / utilizator / lună cu plata lunară
Nu ai mai folosit Google Workspace pe domeniul tău?
Testează gratuit
Folosești deja Google Workspace?
Comandă acum
17,25 € / utilizator / lună cu plata anuală
20,70 € / utilizator / lună cu plata lunară
Nu ai mai folosit Google Workspace pe domeniul tău?
Testează gratuit
Folosești deja Google Workspace?
Comandă acum
*Poți evalua gratuit oricare pachet Google Workspace pentru un număr maxim de 10 utilizatori (pentru pachetele Business), dacă nu ai mai folosit Google Workspace plătit pe domeniul respectiv. Dacă ai nevoie de mai mult de 10 de utilizatori te rugăm să ne contactezi pentru a verifica ce pachet îți putem oferi.
**La contract anual, nu se poate scădea numărul de useri în timpul contractului (pe parcursul unui an), ci doar la reînnoirea contractului (la data scadentă).
Google Workspace este mult mai mult decât email. Dacă ești în căutarea unei soluții doar pentru emailul companiei vezi serviciul nostru de găzduire email. Dacă pe lângă email, vrei și o soluție ușor de folosit pentru stocarea documentelor în cloud, editare colaborativă a documentelor și comunicare chat, voce sau video, atunci Google Workspace este soluția potrivită. Am testat chiar noi, în cadrul Hosterion, mai multe soluții de colaborare și am ajuns la concluzia că Google Workspace este cea mai potrivită pentru că este ușor de folosit și rapidă. Pentru că Google Docs sau Sheets este atât de rapid, ne-am obișnuit cu toții să deschidem în timpul unei ședințe online un document pe care lucrăm și în care văd toți participanții actualizările în timp real. Un exemplu concret din viață companiei noastre: când un coleg din București scrie un cuvânt sau o cifră în document toți participanții văd în timp real rezultatul fiecărei taste apăsate. Asta se traduce în productivitate sporită și mai putine bătăi de cap. Nu ne putem imagina astăzi munca fără Google Workspace.
Noi recomandăm tuturor să nu mai stocheze documente local, pe calculatorul fiecăruia. Documentele existente în companie se încarcă în Google Drive, iar documentele noi create (cum ar fi Google Docs, Sheets, Slides etc.) să fie create direct online. Astfel toată lumea are acces la cea mai recentă versiune a unui document, vezi online istoricul de modificări pe fiecare documente și ai tot timpul "la tine" toate documentele. Le ai la tine pentru că ai acces de oriunde, nu doar de pe laptop, ci și de pe telefonul mobil sau de la orice dispozitiv pe care te autentifici. Acest mod de lucru economisește timp și crește productivitatea.
Pentru comunicare ai la dispoziție: Gmail - pentru email, Google Meet - pentru întâlniri unul la unul sau ședințe cu mai mulți participanți cu video și/sau voce, Google Chat - conversații text unul la unul sau în grup cu echipa și cu colaboratorii, Google Currents - similar cu Facebook, dar dedicat comunicării interne, între angajați.
Poate că plata per utilizator e un nou model față de soluția tradițională de email pe care o folosești în prezent. Dar beneficiile de productivitate sunt imense. Noi am ajuns la concluzia că Google Workspace este de fapt foarte ieftin pentru avantajele pe care le oferă. E important să transformați si modul de lucru din cadrul companiei tale. Nu editați fișiere local pe care le încărcați in Drive, ci editați direct online documente de tip Docs sau Sheets, astfel oricine are acces la acele documente (și tu decizi cui îi dai acces) și poate vedea în timp real modificările, iar linkul spre acel documente duce tot timpul la cea mai recentă versiune. Chiar dacă avem în vedere acest singur scenariu, în care eviți să tot trimiți pe email cea mai recentă versiune și nu mai ești nevoit să ceri colegilor ultima versiune, deja economia de timp acoperă costul Google Workspace. E important să modernizați fluxul de lucru din cadrul companiei pentru a beneficia la maximum de Workspace. Găsești materiale educative pentru creștere productivitătii în Google Workspace Learning Center. Dacă, totuși, ai nevoie de o soluție mai accesibilă care oferă doar serviciul de email pentru compania ta, vezi serviciul nostru de găzduire email.
Nu. În timpul migrării sunt transferate mesajele email din căsuța fiecărui utilizator. Pregătind cu grijă migrarea nu se pierde niciun email trimis pe durata procesului de migrare.
Google Workspace oferă un set de unelte extraordinar pentru eficientizare muncii din echipa ta. Dar dacă fie nu ai nevoie de unelte de colaborare, fie dorești doar o suluție de email hosting la un buget mai redus, îți recomanda soluția de business email.