I want to do business with a company that treats emailing me as a privilege, not a transaction.

Andrea Mignolo

Istoria e-mail-ului (prescurtarea de la ”electronic – mail” = ”poștă electronică”) a început în anii ’60, iar de atunci a cunoscut o continuă dezvoltare, ajungând astăzi să fie considerată cea mai utilizată metodă de comunicare în lumea digitală.

Dezvoltarea internetului a atras după sine și dezvoltarea acestei căi de corespondență, fiind folosită în prezent atât în interes profesional, cât și personal, iar în 2014 a fost creat domeniul internet .email.

După cum îi spune și numele, în cazul folosirii .email pentru site-ul tău nu mai este nevoie de o prezentare a obiectului de activitate, deoarece numele extensiei transmite de la început suficiente informații pentru a convinge potențialii clienți că sunt pe pagina potrivită.

Fiind un domeniu sugestiv, credibil și ușor de memorat, .email oferă un plus de încredere site-ului și este totodată un bun instrument de marketing. Are și avantajul că nu solicită nicio condiție la înregistrare, astfel încât poate fi ales de orice doritor.

Comunicarea în scris poate îngreuna uneori transmiterea și înțelegerea corectă a informațiilor, de aceea trebuie să li se acorde o importanță deosebită e-mail-urilor. Rolul pe care acestea îl au pentru imaginea noastră din online este esențial și nu putem alege un furnizor la întâmplare, înainte să fi căutat mai multe date despre el.

Fie că vorbim de o companie ce oferă suport clienților, un forum sau un blog personal unde se regăsesc diverse sfaturi și sugestii, .email se potrivește tuturor. Poate crea comunități cu același interes și poate ușura întâlnirea dintre clienți și furnizori.

Dacă în mod obișnuit înregistrarea unui domeniu .email costă 18 euro, acum îl poți înregistra la doar 5 euro +TVA. Verifică aici dacă domeniul .email dorit de tine este disponibil. Promoția este valabilă până la 30 aprilie 2020.