Web hosting de la Hosterion, 9 beneficii mai puțin cunoscute

lego excavator

După ce am văzut care sunt cele mai importante trei calități ale unui serviciu de web hosting, îți propun astăzi să trecem în revistă nouă beneficii mai puțin cunoscute ale serviciului de web hosting oferit de Hosterion.

Cele mai vizibile avantaje care vin cu serviciul nostru de web hosting includ certificate SSL gratuite, uptime 99,9%, migrare gratuită și altele. Mai jos voi detalia unele dintre aceste avantaje și voi prezenta câteva mai puțin vizibile.

1. Migrări meșteșugite

Chiar dacă migrăm gratuit site-urile către serverele noastre de hosting, pregătim cu grijă fiecare migrare și efectuăm teste prealabile. Migrările se fac de obicei noaptea sau la o oră convenită cu clientul nostru. Trecerea live pe noul server se face numai după ce clientul a confirmat că site-ul funcționează bine pe serverul nostru.

Pentru un site tipic, pregătirea unei migrări durează 1-2 zile, iar migrarea propriu-zisă se face în una sau mai multe ore, în funcție de volumul de date. Am avut situații speciale în care am lucrat trei luni la pregătirea unei migrări pentru că au fost necesare schimbări de cod pentru ca aceasta să funcționeze, o versiune mai nouă de PHP (pe serverul anterior de hosting se folosea o versiune de PHP scoasă din uz și nerecomandată). Clientul respectiv nu a plătit suplimentar pentru migrare și se bucură acum de un serviciu de web hosting foarte performant. Și o securitatea sporită în urma upgrade-ului versiunii de PHP.

2. 30 de copii de siguranță

În fiecare noapte se face un backup complet la site-urile găzduite la noi. Și păstrăm ultimele 30 de copii din ultimele 30 de zile. În experiența noastră am observat că în multe situații este necesară o copie de siguranță mai veche. De exemplu, dacă site-ul web este compromis, iar proprietarul site-ul observă asta după 5 zile de la incident, un backup din oricare ultimele 5 zile va conține o copie cu site-ul compromis. Deci nu e de folos. De aceea stocăm copii pe ultimele 30 de zile. Restaurarea conturilor de găzduire din backup se face, evident, fără nici un cost suplimentar.

Urmărim un principiu esențial în proiectarea și operarea serviciului de backup: de pe serverul de producție (unde sunt site-urile live) nu se pot șterge copiile de siguranță și nici invers. Astfel, chiar și în situația improbabilă în care serverul de producție este compromis la nivel de administrator nu se vor putea șterge backup-urile.

3. Suport cu adevărat non-stop. Telefonic și prin e-mail

Oferim asistență non-stop atât pentru probleme tehnice, cât și pentru întrebări de vânzări sau administrative (facturi, plăți etc.). Colegii de la departamentul de suport lucrează într-un sistem de ture 12/24, 12/48: în prima zi de dimineață de la ora 7 și până la ora 19, a doua zi începând cu ora 19 și până dimineață la 7, urmat de două zile libere. Acest sistem oferă timpul necesar de odihnă și respectă cerințele codului muncii.

Suntem una dintre puținele firme de găzduire din România în care departamentul de suport funcționează non-stop, nu doar „on-call” (adică o persoană este trezită de alerte în cazul unui incident major).

4. Upgrade instant

Site-ul tău a fost menționat la un post de televiziune sau într-un grup de pe internet cu trafic foarte mare?

Indiferent de motiv, dacă ești clientul nostru și site-ul tău are un vârf de trafic neașteptat de mare sună-ne sau trimite-ne un e-mail și îți facem upgrade pe loc la contul de hosting. Iar dacă traficul revine la normal a doua zi, anunță-ne să îți facem downgrade și nu te costă nimic. În schimb, dacă apar frecvent astfel de incidente fericite, îți recomandăm să îți faci un upgrade permanent la pachetul de web hosting.

5. Scanare automată de malware

Conturile de găzduire sunt scanate automat în fiecare noapte și notificăm clienții printr-un ticket deschis automat, dacă se descoperă cod malware inserat în fișierele site-ului.

Ca să nu se genereze un număr excesiv de mesaje, limităm notificările la una pe săptămână.

Echipa noastră a dezvoltat acestă funcționalitate de la zero. Și, din câte știm noi, este unică în peisajul furnizorilor de web hosting, cel puțin din România, dacă nu chiar internațional.

6. Audit de performanță gratuit

Site-ul tău se încarcă greu și nu știi din ce motive? Cere-ne un mic audit de performanță și îți vom indica câteva aspecte care vor face site-ul tău mai rapid. Uneori sunt lucruri simple de implementat, alteori necesită intervenția unui programator web sau un upgrade la pachetul de găzduire web.

7. Configurare corectă DNS și mail

Dacă înregistrările DNS nu sunt corecte site-ul tău poate deveni indisponibil sau pot apărea probleme cu livrarea mail-urilor. Expertiza noastră în DNS este dovedită de IntoDNS – serviciul de diagnoză DNS pe care l-am scris și îl oferim complet gratuit tuturor. În fiecare lună, IntoDNS este accesat de peste 1,1 milioane de vizitatori care verifică dacă DNS-ul este configurat corect pentru domeniile lor.

Înregistrările tale DNS sunt pe mâini bune.

8. Instalăm WordPress sau alte platforme

Folosind Softaculous, poți instala singur, din câteva click-uri, WordPress sau alte platforme. Dar te poți baza și pe noi dacă vrei să facem o instalare pentru tine, inclusiv teme sau plugin-uri.

9. „Extra mile”

De multe ori depanarea unei probleme se face la limita dintre serviciul de hosting și programare web sau între serverul de găzduire și furnizorul internet de la biroul tău. De aceea, filosofia noastră este să depunem un efort suplimentar pentru a rezolva problema clientului nostru (extra mile). Nu reușești să descarci e-mail-ul în Outlook pe laptotopul tău? Ne vom conecta prin Teamviewer și vom căuta cauzele posibile, chiar dacă nu țin de serviciul nostru de găzduire web. Apare o eroare pe site-ul tău și nu stii de unde e? Îți vom indica linia de cod de unde provine eroarea. Dacă ai blogul infestat de malware îl vom curăță pentru tine fără costuri suplimentare, chiar dacă nu intră strict în atribuțiile noastre.

Vrei sa devii clientul nostru? Vezi tipurile de servicii și contactează-ne dacă ai nevoie de un sfat:

Care beneficiu dintre cele de mai sus îl apreciezi cel mai mult și ce beneficiu crezi că e important să îl adăugăm la această listă?

 

Previous

Domeniu internet .clinic – extensia săptămânii

Next

Domeniu internet .delivery – extensia săptămânii

4 Comments

  1. Mihai

    Mutarea site-ului de pe un hosting pe altul e o operatiune sensibila. La un magazin virtual cum va asigurati ca nu ajung comenzile in baza de date de pe serverul vechi?

  2. Salut, Mihai!

    In etapa de pregatire a unui mutari reducem TTL-ul inregistrarilor DNS la 300 de secunde (adica 5 minute).

    TTL-ul (Time To Live) din DNS precizeaza cat timp se poate face cache la IP-ul site-ului la un furnizor de internet (cum ar fi UPC, RDS).

    TTL-ul are de obicei valori intre 4 si 24 de ore.

    Iar daca scadem acest TTL la 5 minute „spunem” ca e posibil sa schimbam IP-ul site-ului si sa nu se pastreze (in cache la ISP) IP-ul mai mult de 5 minute. Dupa ce trec cate 5 minute se reinterogheaza inregistrarile DNS ale domeniului.

    Daca TTL-ul intial era de 24 de ore inainte sa il schimbam la 5 minute, evident trebuie asteptat sa treaca 24 de ore ca sa ne asiguram ca nimeni nu are in cache inregistrari DNS vechi.

    Vezi si http://dyn.com/blog/dyn-tech-everything-you-ever-wanted-to-know-about-ttls/

    In acest interval de 5 minute este posibil ca unii vizitatori sa ajunga pe vechiul server, iar altii pe noul. Deci e posibil sa fie comenzi inregistrate si pe vechiul server, dar numai in cele 5 minute. Cum mutarile se fac seara sau noaptea, nu prea apar comenzi cele 5 minute, iar daca se intampla sa apara, trebuie mutate manual.

    Daca e un magazin mai activ la orice ora, se pot pregati si alte strategii de mutare si sa nu fie necesara copierea manuala a comenzilor.

  3. Vasi

    Mai oferiti 30 de zile de web hosting gratuit de test?

  4. Vasi, trimite un mail la support cu numele domeniului tau si ce pachet doresti sa testezi: https://hosterion.ro/contact

Lasă un răspuns

Copyright © Hosterion 2017